MeeW ekspanderer til USA

One small step for a man. One GIANT leap for MeeW-kind! I begyndelsen af 2022, kunne MeeW langt om længe offentliggøre selskabets beskedne ekspandering til USA. En ekspandering der har været længe undervejs, da en stor del af beskæftigelsen i 2021, har gået på at hjælpe flere amerikanske brands og større personligheder med at produktudvikle og designe en række apps.

I slutningen af 2021, foretog direktionen en del insatser, i håb om, at når de ramte 2022, kunne de se sig heldige med en succesfuld ekspandering til USA. Allerede den 7. januar blev der skruet op for blusset, da ledelsen langt om længe kunne melde ud, at MeeW officielt havde fået en afdeling i USA. Forretningens udvidelse havde været undervejs i noget tid, da teamet allerede havde samarbejdet med adskillige store amerikanske brands og personligheder i 2021:

”Vi er så taknemmelige for at have udviklet IT-løsninger og banebrydende designs for adskillige store amerikanske brands og personligheder i 2021. Det er derfor naturligt for MeeW at ekspandere gruppen til USA. Vi har snart formået at gange antallet af medarbejdere og omsætning med 10, siden MeeW blev etableret tilbage i 2017. Vores 5 års jubilæum, i år, vil intet mindre end løfte sløret for helt utrolige milepæle, som vi har opnået. “ fortæller Armin Kavousi, CEO & Founder af MeeW.

Det går altså ikke stille for sig i selskabet, og med den nylige ekspandering – på den anden side af jordkloden – er resten af direktionen klar til at løfte sløret for hvilke milepæle de har opnået siden MeeWs spæde start i 2017.

Del på sociaLe medier