MEEW HYRER NY COO EFTER CORONA PANDEMIENS UDGANG

MeeW vokser sig kun større, hvilket medfører et behov for endnu mere kompetent viden og erfaring i virksomheden. Trine Hoffensetz Winther tiltræder som den nye Chief Operating Officer(COO) hos MeeW. Trine vil blandt andet stå for tilrettelæggelse og administrering af virksomheden interne processer.

Siden den danskejede virksomhed MeeW blev etableret tilbage i 2017, har virksomheden udelukkende oplevet en kæmpe fremgang og vækst, hvilket kan ses på medarbejderstaben. En vækst der udelukkende har holdt ved under Corona-pandemien, groet en større kundekreds og klientel.

“Vi er utrolig stolte af, at vi valgte at holde ved vores core business inden for tech, men også lod os inspirere af de behov vi så efterspurgt i markedet. Så spørg du sikkert dig selv hvorfor? Jamen det er fordi fremgangen har ført til, at vi før corona stod med 26 ansatte, til nu en opgradering på 55 ansatte. Det er over en fordobling og en kæmpe familieforøgelse, vi kun kan være stolte af.”  Siger Armin Kavousi, CEO & Founder af MeeW.

Men med en så stor familieforøgelse og fremgang i klientellet og nye samarbejdspartnere, er der dele af start-up-mentaliteten de har været nødsaget til at pakke væk eller genoverveje, især de interne processer i virksomheden. De forsøgte at feje de forhindringer af vejen som de kunne men har alligevel været nødsaget til at hente forstærkninger udefra:

Ventilen i et tubeless dæk har efterhånden været tilstoppet i et stykke tid, og vi må nu erkende, at det er på høje tid til at få renset ud, og indkøre den helt rette person til at overvære de strømninger der finder sted i organisationen. Vi har derfor, grundet tidligere bekendtskaber og erfaringer, valgt at trække ingen anden end den meget kompetente Trine Hoffensetz Winther ind som den nye Chief Operating Officer(COO). Hun kommer derfor til at hjælpe os med at få styr på alle de interne processer, i en tid hvor vi vokser på det kraftigste.” Siger Armin Kavousi, CEO & Founder af MeeW.

Trine Hoffensetz Winther har tidligere stået i spidsen som CEO og Founder af OmniPod. Den første reelle sociale medieplatform for podcasting, hvor folk frit kan uploade selvskabt indhold og dele deres egne historier med andre podcasters i et fælles community. En platform der uden lige har taget fart, da danskerne udelukkende har stået med åbne arme overfor podcast-universet, som det ultimative svar på en ny live lydbog.

Ambitionerne er derfor tårnhøje, men der er ingen tvivl om, at Trine er klar til at iføre sig førertrøjen:

“Jeg er oprigtig glad for at skulle tiltræde som den nye COO i MeeW. Virksomhedens vækststrategi sætter barren højt, men er langt fra urealistisk. Rejsen vil derfor være hård og kræve en nøje udtænkt ledelsesmæssig dagsorden, der skal opsættes i samarbejde med det resterende ledelsesteam.” Siger Trine Hoffensetz Winther, ny COO i MeeW.

Del på sociaLe medier